Thats who I am.

Hej alla fina läsare!
Sorry för den sämsta uppdaterigen i helgen, men jag har haft ganska så fullt upp faktiskt. I fredags var jag med Josse, vi drog till viktor och chillade där, sen kom Jaqueline ett tag också. Jätte trevligt! Kom hem kvart över ett, somnade och så aaa. Sen igår så träffade jag Agnes, Kling och Ellet i centrum, vi drog vidare till Café 60. Vi var där runt halv tio, drog därifrån ungefär kvart över elva. Så jag var hemma runt halv ett. Kvällen igår va supermysig! Idag ska jag inte göra nånting, ska be syrran komma hit och vara med mig. Jag är ensam hemma hela dagen fram tills sju ikväll så det skulle vara lite mysigt med sällskap faktiskt. Så jag hoppas på att hon kommer hit snart! Annars vet jag inte vad mer jag ska säga, vad ska ni göra idag? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0