That's life babe's

Ja, alla ni som dampar på mig och klagar på mig om att jag är en copycat som tar andras texter, bilder osv. Asså, come on!? För det första, jag kopierar inte texterna rakt av, jag gör om dom till min egna version och det är fan inte olagligt! Alla dessa hot som ni kommer med till mig kan jag anmäla, så jag är inte direkt orolig. Era anmälningar kan ni ju bara stoppa upp eller nått för det finns ingenting att anmäla, sålänge jag inte kopierar rakt av, vilket jag ABSOLUT INTE gör. Jag hatar själv copycats, men om ni kallar mig det så vet ni fan inte vad det är, sluta klaga och koncentrera er på annat viktigare. GET A LIFE! Tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det fattar du väl själv du kan inte ta andras saker och det är ju sofias ord och hennes bilder och då kan inte du ta henne saker vad hade du gjort om du hade haft photoshop och du hade kämpat med ett inlägg och så tog jag dina ikoner osv?

2012-03-11 @ 16:15:35
URL: http://bynella.blogg.se/
Postat av: amanda

Du kan inte alls anmäla, för det vi skriver är inte "Passa dig lilla tjejen", elller "passa dig annars slår jag dig". DET är hot. ATt säga "du tar bilder av andra " är INGA hot.



Att KOPIERA bilder ifrån EN ANNAN blogg som NÅGON ANNAN har designat SJÄLV >ÄR< olagligt. Jag har själv anmält 3 bloggar som tagit fotografin + skyltar av mig och de fick böta 10 tusen per bild till mig. :)

Så om du vill slippa anmälningar tycker jag även du ska lägga ner din attityd.

2012-03-11 @ 16:16:38
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKA INTE KOPIERA EN TEXT ÖVER HUVUDTAGET. ÄVEN OM DU GÖR OM DEN TILL DIN "egna version" BLABLABLA. -.-

2012-03-11 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0