Självförtroende

När det gäller självförtroende så måste jag bara börja med att säga en sak.. Skit i vad folk säger om ditt utseende, din kropp & allt vad dom nu skulle kunna klaga på. Dom människor som klagar har nått fel i huvet, i själva verket är det dom som inte ser nå bra ut. Dom klagar på andra bara för att må bättre själva.
Visst jag kan erkänna att jag har vart tjejen som blivit nedtryckt en gång i tiden, men jag gick igenom den jobbiga jävla tiden. Det viktigaste är bara att man kan stå upp för sig själv och inte skämmas för den man är. Tjock som smal, vit som svart.. alla är vi fina på vårat egna sätt. Belive on yourself!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Konstigt att du som själv blivit nedtryckt kör med sådana härskartekniker mot andra bloggare. Jag såg vad du skrev till Bynella "lilla gumman", "skaffa dig ett liv", "du visar dig bara som en liten snorunge".



Sluta tryck ner andra själv du.

2012-03-10 @ 18:33:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anonym

det är inte det som är saken man tar inte andras saker utan att fråga, om jag tar en bild eller gör en ikon, så vill inte jag att folk ska ta den, det skulle väll inte du häller velat?

2012-03-10 @ 18:39:16
URL: http://bynella.blogg.se/
Postat av: canaz

ja men eller hur, alla har typ dom ikonerna :o haha hon vill få min blogg borttagen va :) synd att folk är som dom är, tack söta du :)<3

2012-03-10 @ 18:46:45
URL: http://canaz.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: 22 år faktiskt, jag har inte ändrat i presentationen ännu.



Och nej, ur en 22 årings perspektiv (hur nu det är relevant) så kan jag säga att det inte alls är så man bör reagera. Jag skulle i alla fall aldrig trycka ner någon oavsett hur mycket de trycker ner mig. Det är omoget att "ge igen".



Det behövs mer kärlek i världen, särskilt över Internet. Du borde vända andra kinden till.

2012-03-10 @ 19:22:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0