Help me!

Arkiv: Google

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni härma sofiakarlberg.se/veys.blogg.se lite mer elleeer?

2012-03-10 @ 18:12:53
Postat av: Anonym

dvs, kopiera hennes text i inlägget om att du ska satsa och skylten där + den här skylten

2012-03-10 @ 18:13:35
Postat av: Anonym

Men kommentarena över bevisar att det inte bara är jag som bryr mig för det är inte okej! men kan inte ta någons saker så jag eller sofia kan polisamnäla dig för stöld!



och vadå skaffa mig ett liv, jag är normal vilket du inte där och vem är snorungen här som tar andras ikoner det är ju inte rätt att ta andras saker, sofia har skrivit gång på gång på gång att man inte ska ta andras saker. Förut så kopierade jag hennes saker och tog hennes ikoner men inte längre för man får bara massa skit vill du förlora din blogg vill du ha ett dåligt rykte i blogg värden??

2012-03-10 @ 18:17:59
URL: http://bynella.blogg.se/
Postat av: amanda

Sånt här kan polisanmälas, och jag har printat, så what is done is done, så du vet om att du kan få böta flera tusen för du bryter mot lag: "upphovsrätt" ?

2012-03-11 @ 15:17:48
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0