Dog lite av garv

Asså jag måste bara snacka ut lite.. om vad jag tycker om Sarah Tjulander. Till & börja med, asså.. Vilken sköööön tjej. Asså, man blir ju glad bara av att titta på hennes bilder. Hon är alltid så positiv och det älskar jag! Denna tjejen är en av dom få personer jag verkligen avgudar. Asså, nej.... jag finner inga ord. Din personlighet asså. Underbar! En klockren glädjespridare, så om du nån gång är på depphumöör, kolla in på hennes awesome blogg (Klicka här för att komma till den). Om du nu ser detta Sarah så vill jag bara meddela att du är grym bruden ;) Keep going!

Kommentarer
Postat av: blöö

sluta skriv asså hela jävla tiden!!

2012-03-13 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0