All i need is you

Hej sweetheart's!
Skitkul med statistiken och speciellt alla kommentarer. Haha asså det är ju underbart hur söta ni är ;)

Allvarligt talat så garvar jag åt kommentarerna.. men jaja. Min älskling gick nyss, låte tråkigt men aa :( Nu ska jag kolla på Bigbrother och efter det ska jag duscha. Sen sova såklart, ååå så skönt! Imorgon ska jag åka och sola med min syster. Hon lovade mig att bjuda på det så klart man inte tackar nej ;) Sen på tisdag har jag körlektioner på bilskolan. Fatta hur kul? Jag ska börja med min övninskörning nu haha :D Najs ju, jag kommer ta mitt körkort före min pojkvän, det kan jag lova! Wellwell, sen ska jag plugga en massa i veckan, vara med kompisar och bara ta det lungt. Kanske, bara bara kanske att jag ska upp till gävle i helgen med pojkvännen. Men det får vi se i veckan! Så ser veckan ut för mig, ganska så chill faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0